کرم آبرسان ام کیو
نوشته شده توسط : زیبالون

کرم آبرسان ام کیو یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست است که در چند سال اخیر در بازار محبوبیت زیادی پیدا کرده است. کرم مرطوب کننده و آبرسان برند ام کیو، تمام ویژگی های یک کرم آبرسان قوی را دارد. این کرم را می توانید در فروشگاه های لوازم بهداشتی، آرایشی و مراقبت از پوست به راحتی پیدا کنید. کرم مرطوب کننده ام کیو برای پوست دست و صورت طراحی شده است. استفاده از این کرم مرطوب کننده برای پوست های معمولی، پوست چرب و پوست خشک مناسب است.

کرم آبرسان ام کیو با فرمولاسیون موثر و سالم، خشکی پوست دست و صورت را از بین می‌برد. همچنین رطوبت از دست رفته سلول‌های پوستی را به آنها باز می گرداند. برای کسانی که پوست خشک دارند یا در تمام فصله ای سال، پوست آنها مستعده خشکی و آلرژی است، باز هم کرم مرطوب کننده ام کیو می تواند مشکلات پوستی آنها را برطرف کند.

وقتی یک لایه از کرم آبرسان ام کیو روی پوست های خود استفاده می کنید، یک لایه مرطوب روی پوست به وجود می آورد و علائم خشکی و خارش را برطرف می کند. این لایه محافظ از تبخیر رطوبت پوست جلوگیری می کند، بنابراین سلول های پوستی، شادابی و لطافت خود را پیدا خواهند کرد. در فرمولاسیون کرم مرطوب کننده ام کیو، پارافین مایع بهداشتی وجود دارد. این، یکی از بهترین ترکیباتی است که برای نرمی پوست معرفی شده است.





:: برچسب‌ها: کرم آبرسان ام کیو , قیمت کرم آبرسان , بهترین کرم آبرسان ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: